Dodano produkt do koszyka

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich

Książka

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich

Rosa Grażyna

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Cena: 50.49 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 12.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 12.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 5.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbior­com problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.

Założeniem monografii jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kolejo­wych przewozach pasażerskich w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci (podróżni), co w usłudze pasażerskiego transportu kolejowego jest dla nich priorytetowe i jak oceniają realizację tych postulatów oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
– przedstawiono przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście kra­jowym i międzynarodowym,
–zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
–zaprezentowano wyniki badań pierwotnych „młodych dorosłych” obej­mujące zarówno preferencje podróżnych, jak i ocenę realizacji poszcze­gólnych cech i działań marketingowych przez przewoźników kolejowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
–wskazano kierunki rozwoju marketingu od tradycyjnego do nowoczesnego w kolejowych przewozach pasażerskich.

Koncepcja monografii obejmuje zagadnienia teoretyczne związane zarówno z tradycyjnym, jak i nowoczesnym marketingiem oraz identyfikację problematy­ki działań i instrumentów marketingowych w kolejowych przewozach pasażer­skich obecnie i w przyszłości.



Ze wstępu

Autor
Rosa Grażyna
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN
9788379723652
Rok wydania
2020
Wydanie
1
Liczba stron
192
Oprawa
Miękka
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 89.00 zł 87.71 zł
Do koszyka
Cena: 40.50 zł
Do koszyka
Cena: 44.00 zł 36.83 zł
Do koszyka
Kontakt

Liberglob sp . z o.o.
Długa 1
31-147 Kraków
NIP: 6762430506

12-422-17-39 10-18
podglobusem@liberglob.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.