Dodano produkt do koszyka

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

Książka

Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Cena: 40.40 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 12.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 12.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 5.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora, czaty, grupy dyskusyjne itp.). Zmiany te powinny być uwzględniane przez organizacje w konstruowaniu strategii komunikacji. Musi być ona spójna i kompleksowa w stosunku do wszystkich działań, zbudowana na podstawie dokładnej analizy otoczenia, powinna uwzględniać mechanizm informacji zwrotnej z rynku.
W zależności od rodzaju, celów i zasobów organizacji, warunków konkurencji, struktury rynku, rodzaju odbiorców, a także gotowości do podjęcia ryzyka, w literaturze prezentowane są trzy główne modele komunikacji: masowej, interpersonalnej oraz komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym.

Celem naukowo-badawczym monografii jest zarysowanie wielowątkowej problematyki oddziaływania światowych trendów i przeobrażeń społeczno-gospodarczych na ewolucję komunikacji marketingowej i ukierunkowanie jej na nowoczesne formy.

Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki zainteresowanych problematyką nowoczesnej komunikacji marketingowej, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami, jak też innych instytucji, w tym regionalnych, dla których istotna jest omówiona problematyka, oraz studentów nauk społecznych (przede wszystkim nauki o zarządzaniu i jakości oraz geografii społeczno-ekonomicznej i gospodarki przestrzennej).




Z wprowadzenia

Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN
9788379723768
Rok wydania
2020
Wydanie
1
Liczba stron
130
Oprawa
Miękka
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Cena: 39.90 zł 33.40 zł
Do koszyka
Cena: 39.90 zł 27.26 zł
Do koszyka
Cena: 33.00 zł 22.16 zł
Do koszyka
Cena: 44.00 zł 36.83 zł
Do koszyka
Kontakt

Liberglob sp . z o.o.
Długa 1
31-147 Kraków
NIP: 6762430506

12-422-17-39 10-18
podglobusem@liberglob.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.