Dodano produkt do koszyka

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych

Książka

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

Cena: 50.49 brutto

Koszty dostawy:
  • Poczta Polska 12.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
  • Kurier DPD 15.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 12.00 zł brutto
  • Orlen Paczka 5.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu
Problematyka doboru próby jest jedną z najczęściej poruszanych obszarów metodycznych w badaniach marketingowych. Strategie i schematy doboru są związane z rodzajem podejmowanych badań, charakterem losowanych lub wybieranych jednostek, ich dostępnością oraz stosowanymi metodami analizy danych. Zagadnienia te są przedmiotem niniejszego opracowania. Jest ono pokłosiem XXIII Warsztatów Metodologicznych im. Profesora Stefana Mynarskiego organizowanych w 2019 roku w Uniwersytecie Szczecińskim. Warsztaty te odbywają się cyklicznie od 1996 roku i są poświęcone dyskusjom nad wybranymi zagadnieniami metodologicznymi związanymi z badaniami marketingowymi. Stanowią one również płaszczyznę integracji wiedzy z obszaru marketingu, statystyki, metodologii badań, zarządzania, ekonomii i socjologii.

Monografia składa się z dziesięciu rozdziałów poświęconych problematyce doboru próby we współczesnych badaniach marketingowych i obejmuje zagadnienia dotyczące doboru próby w podejściach ilościowych, jakościowych i mieszanych, specyfikę doboru próby w badaniach sondażowych i eksperymentalnych, w modelach eksplanacyjnych i predykcyjnych, specyfikę prób badawczych w podejściach jedno- i wielopoziomowych, zagadnienia imputacji braków danych oraz badania z wykorzystaniem prób studenckich.

Przedstawione przez autorów metody dobierania próby i aspekty związane z tym postępowaniem mają służyć wspieraniu badaczy rynkowych w rozwiązywaniu stawianych przed nimi problemów i prawidłowej realizacji celów badawczych. Monografia jest więc przeznaczona dla osób zainteresowanych prowadzeniem badań marketingowych, a więc badaczy zatrudnionych w agencjach badawczych, pracowników przedsiębiorstw realizujących własne badania, a także pracowników naukowych i studentów uczelni ekonomicznych.

Ze wstępu

Podtytuł
Podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane
Język
polski
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN
9788379725144
Rok wydania
2021
Wydanie
1
Liczba stron
197
Oprawa
Miękka
Typ publikacji
Książka
Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Kontakt

Liberglob sp . z o.o.
Długa 1
31-147 Kraków
NIP: 6762430506

12-422-17-39 10-18
podglobusem@liberglob.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.